Gerard Pruijn benoemd tot Retail Solutions Director bij Toshiba TEC Netherlands

2012-11-26

Gerard Pruijn benoemd tot Retail Solutions Director bij Toshiba TEC Netherlands

Houten, 26 november 2012 - Met ingang van 26 november versterkt Toshiba het managementteam van Toshiba TEC Netherlands met Gerard Pruijn als Retail Solutions Director. Toshiba ziet de Retail Solutions Business als een belangrijke pijler voor verdere groei. Kennis en ervaring van deze markt binnen het management is daarvoor een absolute voorwaarde.

In 2010 is Gerard Pruijn door het Europese hoofdkantoor van Toshiba gevraagd om de Europese organisatie te ondersteunen in de verdere optimalisering en uitbreiding van de retailactiviteiten bij internationale klanten en partners. In die functie is Gerard altijd de contacten bij de Toshiba-relaties blijven onderhouden. Nu een belangrijk fundament in Europa is gelegd, blijft Gerard in zijn functie als Managing Officer Business Development voor een deel van zijn werkzaamheden actief op Europees niveau. Gerard Pruijn beschikt over meer dan 20 jaar ervaring in de detailhandel, onder meer als Sales Director Toshiba TEC Nederland. Tevens is hij medeoprichter van KAS dat in 2002 door TOSHIBA TEC werd overgenomen.

"Met zijn jarenlange ervaring en kennis van de Nederlandse retailmarkt is hij een bekend gezicht binnen Retail Nederland en kent hij als geen ander de ontwikkelingen en de behoeften van onze klanten", aldus Heinze van der Heide, Managing Director Toshiba TEC Netherlands. "Wij vertrouwen er volledig op dat Gerard in nauwe samenwerking met de medewerkers van Toshiba TEC Netherlands onze organisatie verder kan laten groeien. Hierbij wensen wij hem alle succes."

"Ik ben verheugd over mijn aanstelling als Retail Solutions Director bij Toshiba TEC Netherlands", aldus Gerard Pruijn. "We hebben een scala aan initiatieven gepland om het marktaandeel van onze Retail Solutions Business, in food en non-food, verder te vergroten. Om aan de wensen en eisen van onze klanten te voldoen, blijven we innovatieve oplossingen creëren. Daarom spelen we voortdurend in op trends om de veranderlijke consument steeds opnieuw een superieure winkelervaring te bieden."

Over TOSHIBA TEC Corporation
TOSHIBA TEC Corporation, vierde op 21 februari 2010 zijn 60e verjaardag en is één van de belangrijkste bedrijven in de TOSHIBA-groep op het vlak van digitale producten. Het bedrijf is wereldwijd actief en zijn gamma bestaat uit POS- ( Point of Sales ) systemen voor de retailsector (grootste marktaandeel in Japan), barcode printing- en RFID- ( Radiofrequentie-identificatie) systemen voor productieomgevingen, logistiek en retail, en MFP (Multi-Function Peripheral) voor kantoorgebruik. TOSHIBA TEC Corporation blijft nieuwe producten ontwikkelen voor efficiënte bedrijfsprocessen en mikt daarbij op innovatieve meerwaarde voor de klant. Meer informatie is te vinden op de TERIS website: www.toshibatec-eu.nl

Voor redactionele informatie en/of high res portretfoto:
Gerline van Wijnen - Influx PR, tel: +31 (0)55 3663034 of gerline@influx-pr.com