Verbeterd Pega Platform uitgerust met meer intelligentie, flexibiliteit en besturing

2017-06-09

PERSBERICHT

Verbeterd Pega Platform helpt bedrijven bij het ontwikkelen en inzetten van betere software

Meer intelligentie, flexibiliteit en besturing toegevoegd aan toonaangevend app development platform en alle Pega CRM-apps

Las Vegas/Amsterdam - 9 juni, 2017 - Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de softwareleverancier van krachtige customer engagement toepassingen voor toonaangevende organisaties, heeft tijdens PegaWorld de nieuwste versie van het Pega® Platform gelanceerd. Het ontwikkelplatform is uitgerust met meer intelligentie, flexibiliteit en verbeterde besturing waardoor gebruikers hun applicatieontwikkeling kunnen versnellen en de klantbeleving vergroten. Dankzij nieuwe AI en nieuwe mogelijkheden voor samenwerking en integratie, kunnen organisaties sneller betere applicaties bouwen ter ondersteuning van hun digitale transformatie initiatieven.

Pega Platform koppelt customer engagement en operationele capaciteit aan geavanceerd case management, BPM, robotisering, AI en decisioning, mobiele toepassingen en omni-channel UX op één platform. Ook alle Pega customer engagement toepassingen profiteren van de uitbreidingen en nieuwe mogelijkheden, waaronder Pega® Marketing, Pega® Customer Service, Pega® Sales Automation en gerelateerde industrie apps. De belangrijkste verbeteringen omvatten:

• Verbeterde samenwerking met het nieuwe Real-time Notification Framework dat interne en externe gebruikers informeert over de laatste projectactiviteit in Pega Platform, zoals de laatste veranderingen aan apps in ontwikkeling of nieuwe gesprekken tussen projectleden.
  • Verbeterde AI controle en overzicht met de nieuwe AI Studio voor de creatie en het sturen van voorspellende modellen vanaf één centrale locatie.
  • Uitgebreider overzicht via de nieuwe Robotic Automation Console die de inzet en het beheer van alle automatisering vereenvoudigt, waaronder robotics met en zonder toezicht binnen een en dezelfde interface.
  • Slimmere verwerking klanten email door de toepassing van AI voor beter begrip van de klant en zijn intenties en automatische vervaardiging van nieuwe cases bediend vanuit het juiste case type
  • Betere integratie met third-party DevOps tools zoals Jenkins, JFrog en Selenium via nieuwe plug-ins voor naadloze verbindingen.
  • Aanvullende cloud keuzemogelijkheden voor third-party cloud platforms met nieuwe ondersteuning waardoor het Pega Platform inzetbaar is op Pivotal Cloud Foundry, Microsoft Azure en AWS.

Deze laatste release omvat ook andere belangrijke Pega Platform mogelijkheden die eerder dit jaar beschikbaar kwamen, zoals:

• Pega® Intelligent Virtual Assistant -  een AI ondersteunde bot die applicaties verandert in slimme assistenten op elk willekeurig kanaal - van SMS en email tot Facebook, Alexa, Slack en meer.
  • Pega® Agile Workbench - een nieuwe visuele applicatie-ontwikkeltool waarmee bedrijven en IT perfect kunnen samenwerken om sneller betere software op de markt te kunnen brengen.
  • Pega® Workforce Intelligence samengevoegd binnen Pega CRM applicaties waarmee bedrijven de effectiviteit van hun sales -en klantenservice kunnen optimaliseren met desktop analytics, machine learning en robotisering.

Pega Platform verbindt bestaande systemen en organisatorische silo´s, vereenvoudigt de klantbeleving en verbetert de operationele efficiency. Pega biedt een codevrije omgeving met een visuele benadering hetgeen leidt tot een versnelde ontwikkeling, snellere iteraties en minder ontwikkelkosten. De nieuwe release van het Pega Platform is later deze maand beschikbaar. Ga voor meer informatie over Pega Platform naar  http://www.pega.com/products/pega-7-platform

"Om aan de klantbehoeften te kunnen blijven voldoen, moeten bedrijven zich nog sneller aanpassen dan de snelheid waarmee de markt verandert", aldus Kerim Akgonul, senior vice president products bij Pegasystems. "Pega Platform schept de voorwaarden voor echte digitale transformatie met flexibele en schaalbare technologie die elke beweging van onze klanten ondersteunt. Deze laatste versie met verhoogde intelligentie, meer flexibiliteit en meer overzicht borduurt voort op ons toonaangevende platform waarmee organisaties qua innovatie voorop kunnen blijven lopen."

Bronnen

Product background: Pega Platform

Analysis: Forrester Total Economic Impact report on ROI of Pega Platform

Video: Pega Platform in action

Over Pegasystems
Pegasystems is toonaangevend leverancier van software voor customer engagement en operationele excellence. Pega's toepassingen kenmerken zich door de hoge mate van aanpasbaarheid. Het op een cloud-architectuur gebaseerde Pega® Platform stelt gebruikers in staat om applicaties snel in te zetten en uit te breiden om te kunnen voldoen aan strategische business eisen. Al dertig jaar levert Pega mogelijkheden op het gebied van CRM en BPM, aangevuld met kunstmatige intelligentie (AI) en robotic proces automatisering (RPA), om 's werelds meest toonaangevende merken te helpen bij het realiseren van baanbrekende resultaten. Voor meer informatie: www.pega.com

Voor redactionele informatie:

Influx PR - Gerline van Wijnen - tel: 055 366 3034, e-mail: pega@influx-pr.com.

Alle handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren